Πέμπτη 10 Δεκεμβρίου 2009

ΤΟΥ ΤΕΝ ΚΑΤΕ ΤΑ ΕΝΝΙΑΜΕΡΑ

Από το Χάρος 7


Εννέα μέρες πέρασαν Τεν Κάτε απ’ την κηδεία

Με μαύρο δάκρυ έκλεψε η Θύρα 13

Αγόρι μου μελαχρινό γλυκέ μου Παϊτέρη

Ο πάγκος θα ‘ναι ορφανός, μονάκριβό μου αστέρι



Εσένα που στηρίξανε μέτοχοι και Πατέρας

Απόψε ήρθε η είδηση με τη μορφή μιας σφαίρας

Τι ήθελε ο Μήτρογλου να βγάλει πολυβόλα

Και ο Τζόρβας μες στη ζάλη του να νιώθει αεροβόλα



Εσένανε χρεώσανε σκούρο μου ολλανδάκι

Για το κακό που πάθανε μες στο Καραϊσκάκη

Θ’ ακούς για Ολυμπιακό και θα παθαίνεις πλάκα

Κι όταν ακούς για Έλληνες, γαύρους θα βλέπεις βλάκα



Τώρα που πέταξες ψηλά, εσύ για Ολλανδία

Να πας σε κανά coffee shop να κάνεις λιτανεία

Κάπνισε ένα τρίφυλλο ή κάνε μία πίπα

Σου ‘δωσαν την απόλυση, μαζί και μια τουλίπα



Ο Γκότζος και ο Τζίγγερ σας κάναν άνω κάτω

Τώρα αρχίζουν τα καλά, θα πέσουμε όλοι κάτω

Άρχισε η φαγωμάρα σας, δεν ξέρεις πώς γουστάρω

Την Derby και την Πράσινη, κάθε πρωί θα πάρω



Ύμνο αυτό το ποίημα θα κάνουν οι βαζέλες

Που σε ξεφορτωθήκανε απόψε κάνουν τρέλες

Τους έβαλε κι αγόρασαν τεντόπανα δικά σου

Μα τώρα θα τα σκίσουνε γιατί έχουν τ’ όνομά σου



Ο ταύρος βλέπει κόκκινο, ορμάει και το σκίζει

Μα ο βάζελος μόλις το δει, σαν το λαγό λακίζει

Αυτό είναι το κόμπλεξ τους, μία ζωή Τεν Κάτε

Και φέτος θα το πάρουμε, εσείς θα μας κοιτάτε



Θέλω να μπεις στο Eurosport από την Ολλανδία

Το Μάιο να ξαναδείς την ίδια ιστορία

Πρωτάθλημα εμείς ξανά θα παίρνουμε εδώ πέρα

Και πιστολιές θα πέφτουνε συνέχεια στον αέρα



Για αυτό και σεις ρε βάζελοι κόψτε τα σου ‘πα, μου’ πες

Οι γαύροι πάντα Μάιο, σηκώνουνε τις κούπες



Πατέρα αντάρτη

Πας να μοιάσεις του Σωκράτη

Οι λαγοί σου βάλαν χέρι

Κι έδιωξες τον Παϊτέρη

Με τον Νιόπλια και Βαζέχα

Λαγουδάκι πάλι τρέχα



Μόλις βρήκες άλλες λύσεις

Ήρθαν οι αμφισβητήσεις

Απ’ τα Γιαννακοπουλάκια

Που πουλάνε φαρμακάκια

Δηλητήριο σκορπάνε

Εγώ ξέρω που το πάνε

Να σας κάνουν άνω κάτω

Και ξανά να πιάσεις πάτο

Δεν υπάρχουν σχόλια: